Šampioni i van košarkaškog terena – Meridianbet i KK Crvena zvezda igraju za sve!

Meridianbet i Crvena zvezda u humanoj misiji

 

Prave lidere osim pobedničkog mentaliteta na putu ka uspehu najčešće krasi ambicija i želja da mnoge stvari pozitivno menjaju, postavljajući sebi u izazovima najviše domete, bez obzira na to ko kakve ih sve prepreke čekaju. Najbolji se u tim situacijima lako prepoznaju, posebno kada ih vodi strast za pobedom, trijumfom i napretkom. U rečniku pojmova, za njih je neuspeh zabranjena reč, a svaki sledeći zadatak samo je još jači motiv ka ostvarenju zacrtanog cilja.

 

Kao globalni lider u priređivanju igara na sreću, koji na domaćem tržištu uspešno posluje skoro više od dve decenije Meridanbet je za sve ove godine izrastao u jedan stabilan, dominantan i prepoznatljiv brend.

 

Višedecenijski uspesi na poslovnom planu uticali su da ime ove kompanije postane sinonim za sport i sportsko klađenje, prevazilazeći nešto kasnije mnogo šire okvire od onih koji su prvobitno bili zastupljeni. Međutim, Merdianbet se može pohvali i činjenicom da preuzima primat i zasigurno postaje pravi lider društvene odgovornosti u Srbiji.

 

 

Takva politika uspešnog poslovanja, često zna da izdvoji od konkurencije i stavi u jedan zaseban poslovni krug, dostojan samo najboljih i najvećih. Da se u tom krugu uspešnih, istinski lideri stvarno lako prepoznaju, najbolje se vidi na sportskom planu u kome domaći i regionalni šampioni Meridianbet i KK Crvena zvezda, već drugu godinu zaredom ređaju pobede u veoma bitnim aspektima društvenog angažmana.

 

Deleći zajedničku vrednost i prijateljski odnos, KK Crvena zvezda i njen naslovni sponzor, kompanija Meridianbet, započeli su veliku društvenu kampanju u kojoj su sve raspoložive resurse stavili na dostupnost čitave zajednice. Ovakva rešenost posebno je nadahnuta zajedničkim snagama da na polju humanosti za potrebe građana odnesu najvažnije pobede.

 

Tokom čitave prethodne godine crveno-beli košarkaši i njihov naslovni sponzor su na brojne načine posredstvom medija pozivali sugrađane da uzmu svoje učešće u mnogim aktivnostima društvenog tipa. Na utakmici Crvene zvezde i Albe iz Berlina, svoj muzički performans imala je devojčica Pavlina Radovanović, rodom iz Orahovca na Kosovu i Metohiji koja je uz harmonikašku pratnju otpevala nekoliko narodnih pesma i uputila apel publici da slanjem SMS poruke doniraju novac i pomognu rad “Fondacije Delije”. Apel male Pavline, prvi je ispratio naslovni sponzor kompanija Meridianbet koja je u tu svrhu donirala novčana sredstva za potrebe obnove manastira i opstanka našeg naroda na Kosovu i Metohiji.

 

 

 

Utakmica Evrolige protiv turskog Efesa protekla je u malo drugačijem ambijentu s obzirom na to da se tog dana obeležavao Međunarodni dan žena. Osmomartovska kampanja podrške ženama naišla je i na odziv najboljih košarkaša Crvene zvezde koji su očekivano dali svoj doprinos učestvovanjem u akciji. Tokom čitave kampanje, crveno-beli košarkaši pružali su damama podršku putem medija i video sadržaja, a glavni trenutak nastupio je na poluvremenu pomenutog meča kada je naslovni sponzor srpskog šampiona, kompanija Meridianbet, svojim humanim gestom donirala novčanu pomoć i vaučer Udruženju “Somborske šnajderke” iz Sombora.

 

 

Ne treba zaboraviti ni akciju povodom Svetskog dana zdravlja koja je u godini iza nas realizovana pod sloganom „Zdravlje za sve”, gde je tokom trajanja aprila svaka pogođena trojka košarkaša Crvene zvezde na domaćem terenu vrednovana novčanim iznosom sa po 3.000 dinara, ukupna donacija od 100.000 na dinara na kraju je završila u rukama košarkaša kluba u kolicima „Singidunum“.

 

 

U cilju podizanja svesti o važnosti preventive i suzbijanja nasilja, osnaživanja položaja žena u društvu i pružanja podrške onim licima koji su bili žrtve nasilja, kompanija Meridianbet se već godinama unazad trudi da omogući društveni ambijent gde nema mesta nasilju i u kome će kvalitet života biti dostojan svakog pojedinca.

 

Podizanje svesti građana o preventivnom delovanju na svaki oblik nasilja, pogotovo onog nad ženama, efikasno se pokazalo na evroligaškoj utakmici koju su kao domaćini košarkaši Crvene zvezde Meridianbet odigrali 24. novembra protiv ekipe Olimpije iz Milana. Toga dana fokus čitave društvene i košarkaške javnosti bio je usmeren samo ka jednom cilju, realizaciji kampanje „Stop nasilju nad ženama”. Tim povodom, na poluvremenu utakmice uručena je vredna donacija Savetovalištu protiv nasilja u porodici koja će biti upotrebljena za jačanje kapaciteta centra i unapređenja rada i usluga Sigurne kuće u Beogradu.

 

Kao veliki prijatelj zajednice, Meridianbet je aktivno krenuo u menjanje društvenog okruženja kreirajući pozitivne promene kada god je to moguće. Svojim društveno odgovornim akcijama ovaj betting provajder se samim tim i zasluženo pozicionirao u sam vrh društveno odgovornih kompanija, ostvarivši za protekle dve godine preko 100 CSR akcija u kojime je pomoć pružena hiljadama ljudi i pri tome donirana više milionska bespovratna pomoć.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*